Program do newsletterów w branży gastronomii

Jako właściciel lub pracownik restauracji, Twój ostateczny cel – to wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku gastronomii. Program do mailingu jest doskonałym narzędziem w ułatwieniu zarządzania kampanii mailingowej restauracji i jednym ze sposobów, aby:

  • Przyprowadzić nowych klientów do Twojej restauracji po raz pierwszy;

  • Okazać wdzięczność lojalnym klientom;

  • Utrzymać klientów powracających do Twojej restauracji.

Program do tworzenia newsletterów, po wdrożeniu do swoich kampanii marketingowych, będzie miał wszystko, czego potrzebujesz, aby poprawić swoje strategie e-mail marketingu biznesowego i uzyskać więcej klientów odwiedzających Twoją restaurację.

Kilka pomysłów na stworzenie kampanii mailingowej:

1. Budowanie relacji

Tworzenie kampanii mailingowej dla restauracji jest sposobem na utrzymanie lojalnych, silnych relacji z klientami. Możesz na bieżąco informować swoich klientów o nowym menu. Szczególnie jeśli masz sezonową kuchnię. Dla przyszłych klientów, możesz oferować zniżki i specjalne promocje, aby zmotywować ich do odwiedzenia Twojej restauracji po raz pierwszy. Nie zapomnij również o wysłaniu prostego podziękowania dla klientów po ich wizycie w Twojej restauracji. Będziesz zaskoczony, jak zwykłe podziękowanie może zwiększyć wartość Twojej marki.

2. Promocje i kody rabatowe

Wysyłanie newslettera promocyjnego od restauracji działa w obie strony, ponieważ dzieli się on informacjami o Twojej firmie i zawiera ofertę dla czytelników. Wykorzystując program do tworzenia newsletterów, z łatwością stworzysz treści Twojego newslettera promocyjnego:

  • Podziel się ekskluzywnymi przepisami;

  • Oferuj wskazówki dotyczące szybkiego przygotowania posiłków;

  • Aktualizuj menu;

  • Informuj o specjalnych ofertach szefa kuchni;

  • Przedstawiaj zniżki i oferty;

  • Opowiedz historię swojej restauracji.

  • Przedstaw członków zespołu;

3. Zaproś subskrybentów na swoje wydarzenia

Większość restauracji organizuje okazjonalne wydarzenia i niektóre imprezy. Na przykład, impreza noworoczna lub urodziny restauracji, itp. Ważne jest, aby upewnić się, że Twoi subskrybenci dowiedzą się o wydarzeniach w restauracji jako pierwsi. Jeśli Twoi subskrybenci nie wiedzą o Twoim wydarzeniu, nie pojawią się na nim – to proste. Program do newsletterów będzie tutaj bardzo pomocnym narzędziem, dzięki któremu Twój newsletter z zaproszeniem na wydarzenie stanie się głównym czynnikiem przyczyniającym się do sukcesu Twojego wydarzenia.